Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Beograd, Banjaluka, Novi Pazar, Bondstil

Komentari (32) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 08 mart 2013 19:04
Srbija
Mogu li Rusija i Kina sprečiti da USA bukvalno čereči Srbe i Srbiju, mogu li i hoće li, ili su i tamo raspoređeni kadrovi tipa Gorbačova (Medvedeva)???
Postoji li mogućnost da počne globalni rat Islama protiv ZLO-Imperije, što bi moglo spasti Srbe od uništenja???
Preporuke:
56
6
2 petak, 08 mart 2013 19:09
Srbin
Kakvo je to "partnersko" dogovaranje Rusije i Kine, sa jedne strane, i ZLO-Imperije sa druge, kada nijedan "dogovor za rešavanje gorućih pitanja" nije ni trunke zaustavio Imperijino (USA) ČEREČENjE SRBA I SRBIJE ???
Preporuke:
50
6
3 petak, 08 mart 2013 19:36
Goran Jevtović
Da li ima strategiju kako da izađe na kraj sa onim što se od nje traži danas i posebno što se može zatražiti sutra.

Srbija je okupirana teritorija. Do pre pet godina prikriveno, od tada otvoreno, od pre sedam meseci bezskrupulozno!

Ne postoji nikakva strategija! Zašto? Evo:
- predsednik države "čovek" zapada u potpunosti;
- parlament, dve trećine poslanika "isprani mozgovi", partijski poslušnici a dobar broj kupljen;
- vlada, velika većina "agenti od uticaja" u koje se godinama ulagalo, veštim manipulacijama, prevarama i kombinatorikom zapadnih mentora dovedeni na čelne pozicije;
- vojska, najgore stanje, očišćeni svi rodoljubivi kadrovi na bitnim mestima, pod potpunom NATO kontrolom, kompletno prebačena na NATO principe, u funkciji je "mirovnih misija" po svetu;
- policija, identično kao prethodna "stavka", težište - sprečavanje pobune naroda i velikih protesta;
- pravosuđe, preko čelnih ljudi u funkciji izvršne vlasti (stavka "broj 1"), primer Ustavni sud;
Preporuke:
83
3
4 petak, 08 mart 2013 19:37
Goran Jevtović
2.
- kontraobaveštajne i obaveštajne službe, suvišno pisati, među prvima stavljene pod potpunu kontrolu zapadnih službi,
- Srpska pravoslavna crkva, od smrti patrijarha Pavla, preko čuvenog Sinoda i desetak episkopga rastočena do neprepoznatljivosti,
- kulturne institucije i umetnička imena, dobar deo kupljen i u službi svih režima, jedan deo sluđen i inertan, ostali nemaju nikakvu moć ili isprepadani,
- intelektualci, akademici, profesori...po istom klišeu, većina koja je rodoljubiva, pod posebnim pritiskom i "pažnjom", onemogućeni da bilo šta kažu i na bilo šta utiču,
- ekononomisti, bankari, privrednici... sabijeni u mišje rupe raznim "merama", ostali nemoćni i vezanih ruku,
- mediji (ovo je trebalo da bude "stavka br. 1), skoro svi pod potpunom kontrolom zapadnih operativaca, jednostavno mrak.

-......narod, sluđen, izmoren, pod psihološko-propagandnim ratom i raznoraznim subverzivnim dejstvima, dezorganizovan, demoralisan, nepoverljiv, razočaran....

I, šta valja raditi?
Preporuke:
90
4
5 petak, 08 mart 2013 19:37
gavrilo
od 5 oktobra Srbija je postala SAlun u kojem pijani kauboj uzima što mu se dopadne, pije, prlja i ne plaća ništa!kako je bilo od 5-og tako je i sada samo više sofisticiranije tako da imamo provlačenje Do Gola, Eliota Nesa i Paje Patka ispod CRVENE LINIJE a da to "niko ne primjeti"!Gdje nam se izgubi Rezolucija 1244 ali i gdje nam se izgubi NAROD, ni da dahne, pomiren gleda sopstveno nestajanje?
Preporuke:
66
3
6 petak, 08 mart 2013 21:45
SRPSKI IDEOLOG
Da li je slučajno osnivanje Lige za Sandžak registrovane u Sarajevu?

Liga na linku:

http://ligazasandzak.org/

Šta liga hoće sa Sandžakom? Šta hoće i koje su joj namjere sa teritorijom Republike Srbije?
Zašto neko iz Sarajeva pokušava nešto sa teritorijalnim dijelom Srbije, koji su to odnosi i zbog čega?To je Srbija i zašto neko iz Sarajeva daje sebi za pravo da u ime svoje organizacije stavlja naziv Sandžak?Zašto ne Srbija, već samo Sandžak?Sandžak nije država, Srbija je država i ako želi neke odnose iste treba da gradi sa Srbijom...

Smatram da to treba krajnje ozbiljno shvatiti i ne smije se potcjenjivati.NSPM može dosta učiniti u tom pogledu, jer ima veze i poznanstva sa državnim strukturama...
Preporuke:
41
4
7 petak, 08 mart 2013 21:57
perkins
koji amerikanci,koja eu,oni pustaju korenje tamo gde ih nitko ne uznemiruje i tada polako stiscu dok ne postignu svoj cilj uz pomoc pete kolone,idemo dalje; vjetnam, libanon,somalija,irak ,sto se tu nisu zadrzali?ZATO sto im domacini NISU dali mira ni nocu ni danju,recept je bio prost;tko se bori njega nije moguce poraziti,za amerikance sve osim uverljive pobede je ravno porazu,za neke je vredila i jos vredi; ROPSTVO je lagano,a sloboda je TESKA, oni drugi za koje vredila i jos vredi;tajna SLOBODE lezi u HRABROSTI su amerikancima videli leda,kako jucer,tako danas i tako zauvek
Preporuke:
37
3
8 petak, 08 mart 2013 22:07
SRPSKI IDEOLOG
Sandžak nema ni administrativno ustrojstvo kao zaseban dio Srbije, znači ni po tom osnovu niko nema prava da se na međudržavnom planu u svoje ime stalja naziv Sandžak u drugoj državi.Znači ako Sandžak nije država a nije pouzdano onda niko iz Sarajeva nema prava da u ime svoje organizacije stavlja riječ Sandžak.Sandžak nema status administrativnog djela, poput Vojvodine i Kosmeta i odakle nekome pravo da iz Sarajeva Sandžak tretira kao nešto posebno kada je Sandžak Srbija.Zar to nije dovoljno da se razmisli o tome zašto se to čini?Srbija ima pravo na vlastiti integritet i da niko ne dira u njene dijelove kao nešto što ne pripada Srbiji već ko zna kome.

Ponovo pogledajte link:

http://ligazasandzak.org/
Preporuke:
31
3
9 petak, 08 mart 2013 22:29
SRPSKI IDEOLOG
Liga za Sandžak
Liga za Sandžak osnovana je 03.10.2011. godine.
Ciljevi:
Podsticanje razvijanja i jačanja svijesti o ukupnosti bosanskohercegovačke i kulture Sandžaka i njenom mjestu u svjetskoj zajednici kultura;
Podsticanje razvijanja i jačanja svijesti o Bosni i Hercegovini kao jedinstvenom kulturnom prostoru, i njeno povezivanje sa kulturom i tradicijom naroda Sandžaka;
Iniciranje istraživanja i predstavljanja svih sadržaja iz domena jezika, književnosti, folklora, povijesti, informisanja, humanitarnog rada i dr. aspekata bosanskohercegovačke i kulture naroda Sandžaka;
Predlaganje osnivanja kulturnih centara u Bosni i Hercegovini;
Promivisanje razvijanja svijesti o značaju historijske povezanosti Bosne i Hercegovine i Sandžaka;

Koja je to povezanost u zadnjem pasusu?Na šta se aludira?Da li na vrijeme Otomanske imperije? Je li to ta povezanost?...Ovo zaista nije bezazleno!...
Preporuke:
30
4
10 petak, 08 mart 2013 23:31
SRPSKI IDEOLOG
Amerikanci su šoumeni i cirkusanti, hvale i ližu a onda pljuju pa ližu, pogledjate na linku:

http://www.avaz.ba/globus/svijet/heroina-trga-tahrir-ostala-bez-americke-nagrade
Preporuke:
21
3
11 petak, 08 mart 2013 23:42
Vlada Krasojevic
Amerikanci imaju jednu izreku kojom se vode, a to je "facts are our friends", odnosno, cinjenice su nasi prijatelji", tako da bi i mi mogli da pozajmimo tu izreku od njih i pogledamo cinjenicama u oci. Danasnja Srbija je toliko slaba drzava da nema sredstava da se brine ni o svojim gradjanima a kamoli da nastavi da se iscrpljuje pruzajuci otpor mrskoj americkoj imperiji, koja je jos uvek u stanju da izdvoji oko 600 milijarde dolara za naoruzanje godisnje...sto zvuci jako puno a jos i vece ako se uporedi za kineskim ili ruskim izdvajanjema za oruzje...25 i 27 milijardi dolara godisnje.
Odbrana principa je vazna, sve dok se nesto moze promeniti u stvarnosti i pod uslovom da odustajanje od principa ne vodi unistenju onoa koji od principa odustaje. Na primer, da je Sjedinjenim Drzavama bilo dozvoljeno da naprave bazu kod Nisa ili na Kosovu, sta bi se desilo za stanovnistvo? Pre svega ne bi bilo bombardovano, sama baza bi davala posao barem za nekoliko hiljada srba koji bi ziveli u blizini
Preporuke:
5
59
12 subota, 09 mart 2013 02:35
Goran Petković
Vulin je izjavio da je međunarodna zajednica i stvorila Srpsku,da ne bi trebali u to uvlačiti Srbiju nego neka oni rješavaju.Sve je jasno i prije izbora,mogli smo se samo nadati da ćemo pogriješiti u nekoj pretpostavci u vezi nove vlasti,ali nismo,ja ne,zasad.Srpska treba da zauzme snažnu distancu u odnosu na vlast u Beogradu i traži direktan link s Moskvom,to je jedina šansa.
Preporuke:
9
3
13 subota, 09 mart 2013 02:54
mare.
"Bez obzira na to što su SAD odigrale značajnu ulogu u završetku ratnih operacija u Hrvatskoj kroz posredno angažovanje u „Oluji“ i „Blesku“ "Ovo je previše. Hrvate je "savetovala" bivša grupa oficira kompanija MPRI osnovana 1987. godine. Moto te firme je da daje "širok spektar usluga u vojnim pitanjima,kako privatnim tako i javnim subjektima". Imaju kancelarije u 40 zemalja..Hrvatima su prvi trening odradili u aprilu u vojnoj školi "Petar Zrinski" u Zagrebu. Bez obuke MPRI Hrvati ne bi mogli da izvedu "Oluju" koja je imala tipične karakteristike amnjričkih oružanih snaga - kombinacija vazdužnih,artiljeriskih,pešadinskih napada uz onesposobljavanje komandnih i kontrlonih mreža..Da je stvarno SAD stao uz Hrvate 100% teško da bi Srbi izvukli živu glavu,setimo se svi 1999.i šta znači imati takvog neprijatelja.
Preporuke:
8
3
14 subota, 09 mart 2013 03:09
mare.
Oko Kosova je suština totalno promašena. SAD to jest "vladare iz senke (korporacije,banke..)" jer svi znamo da je Husein Obamama samo marioneta, samo zanima interes,a dva glavna interesa SAD na Kosovu su :Bondstil -u prevodu heroin iz Avganistana vojnim avionima,helikopterima stiže u Bondstil gde se prepakuje i šalje u zapadnu Evropu,na tim poslvima su angažovani lokalni Albanci koji posle tri godine rada u Bondstilu gle čuda dobijaju američko državljanstvo? Ali samo moraju da čuvaju tajnu. Od kad su Amerikanci otišli u Avganistan proizvodnja heroina gle čuda je ekspodirala? Drugi interes su rudna bogatstva. Čak i Vesli Klark sa svojom firmom Enviditi želi da investira u sekotru energitike na Kosovu,i ta firma je uputila uput za dobijanje licence za ekslpoataciju uglja na zapadu Kosova. I M.Olbrajt kupuje "Telokom Kosova". Sve ostale priče oko Kosova su smešne.
Preporuke:
10
5
15 subota, 09 mart 2013 05:54
Marko Gay
@ perkins

tajna SLOBODE lezi u HRABROSTI


Mozda ste malo preterali radi dramskog efekta?

Jer nije Gandhi stavljao glavu na panj po Indiji i jurisao na mitraljesku vatru.

Tajna slobode lezi u istrajnosti.

Pogledajte tu iz vaseg okruzenja npr Hrvate, Albance, pa i Slovence. Dokazali su da se tvrdoglavim "kontriranjem" (npr glasanjem) moze pobediti i jaci neprijatelj (Srbi), a bez nekih po sopstveni zivot pogibeljnih bitaka.

Srbi bi pokazali ekvivalentnu vrstu istrajnog otpora da su na proslim izborima glasali npr za Jadranku Seselj. Tvrdoglavo narodno "ne" razumljivo je na svim jezicima.

Kao sto i sami ukazujete, nije moguce trajno pobediti ako pobedeni sam na to ne pristane.
Preporuke:
20
0
16 subota, 09 mart 2013 07:58
Mićunović
Krasojević otvoreno predlaže da se držimo činjenica, a ne činjenja, nego da se prilagođavamo činjenicama. Tj da se svi srbi zaposle u američkim bazama od Niša pa na dole. Što više baza, manja mogućnost da nas sa istih bombarduju, neće valjda sami sebe da ubijaju.
Pravilno, to je najpreči put da nas nestane, da ne idemo da tražimo posao u Nemačkoj i preko bare, nego da ovde radimo za njih. Ѕašto da gradimo puteve Nemcima tamo? Oni imaju izgrađene, zaposliće nas da za njih radimo ovde za male pare. Tako ćemo pomoći miru u svetu. Kinezi i Rusi će da gledaju kako Hitler preko srba ponovo kreće na Istok, na Kavkaz, u Azerbejdžan.
Tamo je nedavno bio Nikolić da učvrsti veze i činjenice koji daje Krasojević.
Šta ćemo sa fašizmom, ili će to da bude ta ista činjenica, protiv koje su se srbi uspešno,uz velike žrtve, borili od 1389.
Mogli bismo da upitmo Ruse i Kineze i ostali manje borbeni svet - šta misle o činjenicama i da li se treba boriti protiv fašizma?
Preporuke:
9
1
17 subota, 09 mart 2013 08:11
Gordana
Napravili bi oni bazu i na Terazijama (mozda i hoce sa ovakvom vlascu i gradjanima kao sto ste Vi) ali to ima naziv - OKUPACIJA!Sta to znaci; nije odradjeno po pristanku stanovnika te drzave, nego na silu koju vi, nazalost, prihvatate kao cinjenicu.
Okupirane teritorije podnose takvo stanje dok moraju (slabe, unistavane,neorganizovane, apaticne,...) ali ostaje sustinska teznja da se OSLOBODE.
Imamo mi , nazalost, veliko i dugotrajno iskustvo sa takvim stanjima. Nema potrebe da ih navodim.

Slazem se da je problem Raske oblasti ( neznamo kako se naprasno prekrstila u Sadzak) veoma OZBILJNO pitanje, ali i da nama ko da se njime pozabavi. Ne bave se ni Vojvodinom osim oko podele fotelja!

Sto hitnije da se namole Rusi i Kinezi da pomognu u rasterivanju ovih izdajnika i pobrinu se za integritet i opstanak Srbije. Neka prave sta god hoce posle samo da nam amere i komsiske "junacke nacije" maknu s vrata!
Preporuke:
22
2
18 subota, 09 mart 2013 09:39
Drinko Končarević
Srpski ideolog,
Čisto sumnjam da ste "srpski" ideolog. Ovom pisanijom izvršili ste predstavljanje jedne separatističke struje koja se sidri u Srbiji. Gotovo u svakoj rečenici upotrebili ste reč "Sandžak" a pravi Srbin, bez ideologije, taj srpski kraj naziva "RAŠKA OBLAST".
Preporuke:
14
5
19 subota, 09 mart 2013 13:02
Viva_la_Sandžak
A zašto je vama velikosrbima riječ SANDŽAK tako teška kad se naziv SANDŽAK koristi već nekoliko stoljeća gdje se čak i Srbi iz SANDŽAKA osjećaju SANDŽAKLIJAMA i gdje je zasebna SANDŽAČKA oblast čak i u 2 .sv. ratu imala Antifašističko vijeće SANDŽAKA.
Ta obalst je zasebna cjelina kako u teritorijalnom, ekonomskom i kulturološkom smislu već stoljećima unazad.
SANDŽAK je jednostavno SANDŽAK!
Preporuke:
5
31
20 subota, 09 mart 2013 14:14
SRPSKI IDEOLOG
Drinko Končarević
Srpski ideolog,
Čisto sumnjam da ste "srpski" ideolog. Ovom pisanijom izvršili ste predstavljanje jedne separatističke struje koja se sidri u Srbiji. Gotovo u svakoj rečenici upotrebili ste reč "Sandžak" a pravi Srbin, bez ideologije, taj srpski kraj naziva "RAŠKA OBLAST".

Tačno, RAŠKA OBLAST i potpuno si u pravu u pogledu te sugestije, ne Sandžak već RAŠKA OBLAST, ali sve to ne mijenja na istini da sa ukzao na ono što je bitno a što i sam potvrđuješ.

NAPOMENA: Kada budete čitali moje prethodne komentare Sandžak prevodite KAO RAŠKA OBLAST.

Hvala na sugestiji.
...
Preporuke:
11
0
21 subota, 09 mart 2013 14:34
SRPSKI IDEOLOG
Suštinsko je pitanje u svemu ovome odakle sebi neko uzima za pravo da u naziv svoje organizacije uzima riječ SANDŽAK.Zna se šta je SANDŽAK bio u vrijeme okupatorske Otomanske imperije, ali je činjenica da je ta imperija bila okupatorska i da je silom okupirala srpske teritorije pa i RAŠKU OBLAST KOJU JE PREKRSTILA U SANDŽAK.Pitanje kako neko sebi daje za pravo da iz Sarajeva krsti nešto Sandžakom i da stvara neke odnose sa dijelom Srbije koji po svojoj volji krsti i naziva i time omaložava srpsku državu i državnost.U tome je poenta, a sad što se u prethodnim kometarima spominje SANDŽAK, pa oni su ga tako prekrstili i da bi se razumio problem mora se vjerno prenositi ono što sami krste i prema čemu se odnose kao takvom.NIgdje nisu ni spomenuli RAŠKU OBLAST.Mislim da je bitna suština stvari.E sad ako se mi svađamo oko jedne riječi onda se zaboravlja istinski problem u našim prepirkama....
Preporuke:
10
0
22 subota, 09 mart 2013 14:45
SRPSKI IDEOLOG
Ovom pisanijom izvršili ste predstavljanje jedne separatističke struje koja se sidri u Srbiji


Nažalost nisi dovoljno obratio pažnju na činjenicu da je organizacija registrovana u Sarajevu.To je ipak nešto teže kada neko takve vrste organizacija registruje van Srbije?
Preporuke:
9
0
23 subota, 09 mart 2013 15:58
Bob
Najbesmislenija i najgluplja imena - sandžak i vojvodina - i dalje istrajavaju "stoljećima", i nikako da se među njihovim pobornicima nađe jedan intelektualac da objasni kako treba menjati ime!?

Pokrajina vojvodina ili provincija sandžak - mala slova su ispravna - su podjednako besmisleni izrazi kao "kraljevina džamahirija" ili "republički emirat", smislite sami.
Preporuke:
11
0
24 subota, 09 mart 2013 18:35
Laza
Sandzak je turska rec koj oznacava neku oblast. Tacno je da je ta rec bila u upotrebi vekovima- koliko je trajala turska okupacija. Posto turske okupacije vise nema, nema ni tursko naziva za tu oblast. Ja sam poreklom iz tih krajeva i nikada sebe nisam smatrao sandzaklijom. Sto se svega ostalog tice, autor dobro ocenjuje citavu situaciju i namere Vasingtona. Nazalost, one su ne samo formalno, nego i u sustini antisrpske. Ne vidim nacina da im se stane na put. Uzdanje u nekog drugog je cini mi se nerealno.
Preporuke:
10
2
25 subota, 09 mart 2013 18:59
ja onako
Amerika igra prljavu igru prema Evropi.Preko Balkana uvlaci Safaliste iz SauiArabije koji svojim djelovanjem od umjerenih muslimana pravi ekstremiste,nije samo Balkan u opasnosti. Taj problem ima i Turska,Egipat,Libija,Tunis evo sada Sirija pa je na redu Iran.Nije slucajno dovodjenje seika u Srbiju,Crnu Goru,Grcku da investiraju sve je dirigovano.Najvise dzamija u Sarajevu su izgradili Saudijci.Inace stanovnistvo u navedenim drzavama se
odupre njhovom ucenju islama (protesti u Egiptu i Tunisu).Malo se kod nas o tome pise.
Preporuke:
11
1
26 subota, 09 mart 2013 21:30
Bob
@Laza:

Onda zamisli državu koja se zove "Republika Oblast". Da li sad shvataš šta sam hteo da kažem?
Preporuke:
2
0
27 subota, 09 mart 2013 22:18
perkins@Marko Gay
To su Perlikove reci,ako je on preterao radi dramskog efekta to vazi i za mene,da tajna slobode lezi u istrajnosti ne verujem,zasto?;da bi se usa pridruzila antihitlerovoj koaliciji u evropi jedan od bitnih uslova je glasio;najkasnije 20g od zavrsetka rata evropljani moraju svojim kolonijama dati samostalnost i to ovim redom;s arabija,indija[englezi]indonezija[holandija]itd,jer bez kolonija evropljani ostaju sa velikim manjkom sirovina te ce se morati vezati za usa koja sa tim uslovom postaje vodeca sila u svetu,tako da Gandijeva taktika nije bila odlucujuca u odlasku engleza,po njemu bi oni bili prisutni jos dugo vremena,sto se tice ostatka vaseg komentara biti cu kratak,MI nismo ovde dosli preko okeana,MI smo tu rodeni,svi nasi lideri u zadnjih 100g su bili pristalice raznih ideologija i ideja[masonerije,jugoslavenstva,brastva i jedinstva,komunizma,liberalizma]koje su stavljali ispred nacionalnih interesa,kako jucer,tako danas,zato jesmo gde smo
Preporuke:
5
0
28 nedelja, 10 mart 2013 03:23
Marko Gay
@ perkins

bez kolonija evropljani ostaju sa velikim manjkom sirovina te ce se morati vezati za usa koja sa tim uslovom postaje vodeca sila u svetu


Evropljani su se mogli vezati i za Rusiju, zemlju punu sirovina. Alternativa je uvek postojala, a postoji i danas. Od tog izbora koji Evropljani svakog dana prave, zavisi ko vlada svetom.


To su Perlikove reci,ako je on preterao


Nije preterao, jer je ziveo u vreme kada su fizicka snaga i licna hrabrost objektivno bile odlucujuce i kada nije bilo danasnje tehnologije.

A vi jeste preterali jer danas moze neki odvazni islamista da bude jak i hrabar koliko hoce, mi posaljemo dron i pretvorimo ga u prasinu. :)


da bi se usa pridruzila antihitlerovoj koaliciji u evropi jedan od bitnih uslova je glasio;najkasnije 20g od zavrsetka rata evropljani moraju svojim kolonijama dati samostalnost


Nije bilo tog uslova.
Preporuke:
0
0
29 nedelja, 10 mart 2013 12:25
Cicko
Bob,

Zamisli državu koja se zove Republika Sluga(nija).
A baš tako se zove Srbija ili Servia.
Strašno.
Preporuke:
2
3
30 nedelja, 10 mart 2013 14:02
perkins@Marko Gay |
U toku vaseg skolovanja sociologija i pedagogija su vam sigurno bili bolje ocenjeni od historije.,do drugog svetskog rata svetom drma britanska imperija uz pomoc francuza,belgije,holandije,usa u to vreme je samo regionalna sila i jos nije odlucujuci faktor u svetu,vi kazete da su se evropljani mogli okrenuti SSSR-u,pa gospodine 1941 cela evropa je pod nemcima,najveci deo evropskog dela SSSR-a je pod hitlerovom okupacijom,engleska je u teskoj situaciji i tada se pojavljuje ujka sam sa ponudom koja se ne ''odbija'',prisiljavajuci evropljane da se rese kolonija jer tada ostaju bez prirodnih resursa[dzaba ih dobijaju]i jeftine radne snage oni vise nisu u stanju da pariraju amerikancima,1945 pocinje njihova dominacija koju ce posle provoditi kroz nato,un te kroz svetske finacijske tokove u vidu svetske banke i mmf,vi tvrdite uslova nije bilo,kako da objasnimo englesko napustanje s arabije,ispada da oni ''nisu shvatili''vaznost zemlje[pustinje]koja poseduje najvece zalihe nafte u svetu
Preporuke:
4
0
31 nedelja, 10 mart 2013 14:02
perkins@Marko Gay ||
da prihvatimo teoriju; bese im zao sirotih arapa,zabole ih srce te im vratise pustinju sa naftom i odose za englesku sa odusevljenjem da napravise dobro delo,da razmotrimo i trecu teoriju;englezi se uplasise arapskih plemena na konjima i kamilama nauruzani sa zastarelim oruzjem te se pobojase da nihovi tenkovi i avijacija nemaju izgleda u toj borbi i krenuse se pakirati i gle vraga nisu jos ni krenuli amerikanci vec stigli i ostadose ameri jos uvek u toj nevaznoj pustinji.,poneseni tim humanim primerom engleza svi ostali sa odusevljenjem postupise isto.,
vase sam komentare uvek pazljivo citao i velikoj vecini sam se slozio sa vasim sudom,ali ovaj puta mislim da niste u pravu,jer vi kao ucen covek znate da historiju pisu pobednici i zato je ona puna neistine,mozda vam je Gaj Julije uzor pa da zavrsimo ne sa onom -kocka je bacena-nego manje poznatoj-Ako zelis pobediti ne smes izgubiti
Preporuke:
5
0
32 ponedeljak, 11 mart 2013 09:42
teletabis
da li se iko vise seca sta je Vuk potpisao sa NATO-om kao ministar spoljnih poslova?????????? od tada smo okupirani!!!!!!!
Preporuke:
6
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner